Založ si blog

Keď na to nemáš, vymysli si to

Už dlhodobo mi to ležalo v hlave, chcela som skrátka ďalšiu vec, o ktorej som si myslela, že je pre mňa nevyhnutná a musím ju mať. Nuž, niektoré ženy chcú kožuch, zlato, alebo diamant, alebo také „menšie“ čierne autíčko s krúžkami vpredu alebo jedným krúžkom, ktorý je ešte rozdelený na tri časti. No samozrejme ja musím byť vždy extra. Najskôr som chcela pod stromček infra terapiu s čidlom do nosa. Dostala som ju, asi som bola naozaj dobrá. Na narodeniny som si želala okuliare, ktoré sú na svetelnú terapiu a zvyšujú výkon a energiu. Aj tie som dostala. Ale ako každá žena, aj ja zvyšujem svoje požiadavky a teraz som naozaj prestrelila. Strašne, ale strašne by som chcela infra red saunu. Načo? No to je otázka. Taká sauna vám regeneruje bunky, znižuje zápal, odstraňuje  bolesť, Tiež pôsobí na dĺžku a kvalitu spánku a odstraňuje únavu. A ešte je tu milión ďalších pozitív.  Pozerala som ju na internete a bola naozaj dosť drahá. Nie som ochotná dať za takúto vec toľko prachov, aj keď je to výborná vec na rôzne problémy. Podrobne som si pozrela obrázok, ktorý znázorňoval moju túžbu a rozhodla som sa. Jasné, postavím si ju sama. Veď nepotrebujem tak veľa, žiarovky, lampy a nejaký ten stojan a možno ešte  látku, najlepšie nehorľavú.

Žiarovky som kúpila u predajcu v zahraničnom e-shope, pretože som potrebovala presne určené kritéria. Žiarovky od tejto firmy to spĺňali a ešte boli aj lacnejšie ako na Slovensku. Tak ešte tie ďalšie veci a môžem poskladať to infrared lego. A to práve začal byť problém. Žiarovky boli 250 W, ale bežné lampy boli len maximálne na 150 W. Páni vedia o čom hovorím a pre dámy je určený tento preklad – ženy, „prúser“, keby ste dali túto žiarovku do normálnej lampy, je možné, že by vám ju jednoducho mohlo roztopiť alebo vám lampa predvedie ako je to robiť ohňostroj  u vás doma. Išla som sa teda poradiť k odborníkom , priamo do predajne lámp. Predavač bol najskôr trochu zmätený a nevedel pochopiť, čo od neho vlastne chcem. V podstate to bol odborník na iný typ elektro zariadení. Aspoň to o sebe tvrdil a ja som mu nemala prečo neveriť, pretože asistenti predaja a televízne noviny nikdy neklamú. To si dobre zapamätajte. A ak vám náhodou bude niekto tvrdiť, že nemáte pozerať televízne noviny, lebo sú plné násilia a negatívnej energie, pošlite ho do hája. Odkiaľ sa máte dozvedieť všetky tie dôležité veci, ako a koho zavraždili, kto má jedenáste dieťa a ktorá herečka ani len nepomyslí na plastiku, lebo starnúť treba vraj s gráciou. Ale opäť som sa zamyslela nesprávnym smerom. Kde sme to boli? Aha! Pri predavačovi. Ten mi nakoniec odporučil kúpu keramickej objímky a kábla s tým, že veď to už nejako dám dokopy.  No jasné, už v škôlke bola mojím koníčkom hra s elektrikou a po večeroch som si skladala nočné lampy. Toto cesta naozaj nebola. Odložila som nápad infra sauny do zadného šuflíka v mojej hlave a nechala nech si s tým šuflík  a hlava poradia po svojom. Sem tam som ešte striehla na internete, či náhodou nenájdem lacné lampy, ale nie. Také šťastie som nemala. Až prišiel ten deň a ja som sa opäť hrabala v internetoch a medzi množstvom obrázkov bol aj jeden s textom – infra červené svetlo pre chov zvierat. Znie to síce divne, ale keď som porovnala lampy pre ľudí a lampy pre zver, žiadne výrazné rozdiely tam neboli. Až na jeden, cenový a výrazne nižší.  Ale hlavne, lampy na zvery boli presne na 250 W. Parádička. Už to chcelo len stojan a ten som kúpila v bežnom obchode s nábytkom, kde sa chodí viac prechádzať, ako nakupovať. Už som mala všetko a tak som vyhlásila jedno popoludnie za skladačkové a poskladala som si svoj prvý prístroj. Fotku pridám, onedlho, sľubujem.  Ešte totiž potrebujem vymyslieť niečo, čim to celé prikryjem.  Rozmýšľam zatiaľ nad stanom, zvnútra by sa mohol potiahnuť alobalom. Alebo by mohla byť aj fólia z lekárničky, ktorá slúži na prikrytie pacientov. Alebo….

Uvidím, ja určite niečo vymyslím. Dôležité je nikdy sa nevzdávať. Niektorí z vás totiž možno ešte pamätajú časy, keď v obchodoch nebolo dostať absolútne nič a slovač si musela pomôcť sama. To ešte len boli vynálezy. Škoda, že v dnešnej dobe už takí tvoriví nie sme. Ale možno sa mýlim a tiež máte za sebou pár zlepšovákov. Tak ak sa chcete pochváliť, šum s nimi do diskusie. Tie najlepšie budú odmenené obdivným pohľadom a veľmi dôležitým označením „Páči sa mi“ kdesi na sociálnych aj asociálnych sieťach.

Tak nech vás na cestách netrafí šľak. ..

18.08.2019

Križovatka ráno, či poobede. Úplne jedno, aj tak stojíte v klasickej zápche. Pred vami auto, neviete kto je v ňom, ale už skôr ste si všimli, že robí čoraz väčšie problémy. Na predchádzajúcej križovatke prudko zabrzdí, smerovku vyhodí až po odbočení. Teraz má pred sebou priestor takmer ešte pre jedno auto a vy tušíte, že kým sa spamätá, vopchá sa mu tam auto z [...]

Ovocie bez logiky

09.08.2019

Je leto. Fakt? No za túto vetu asi nedostanem Nobelovú cenu a ani „flek“ v prestížnej reklamnej agentúre. Ale ja som ešte neskončila, tak ma zatiaľ neposielajte do horúcich pekiel, aj tak neviem posúdiť, či by tam nebolo chladnejšie ako je momentálne všade tam, kde nemáte zázrak, ktorý chladí. A ak taký zázrak nemáte doma, možno využijete ochladzovaciu terapiu v [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4461x
Priemerná čítanosť článkov: 1487x

Autor blogu

Kategórie

Archív